Jun 11, 2011

Tak De Kerja...

hurmm x de kerja nak buat so mari kite merepek kat sini...hurmm what story i'm going to tell u all??#!
ouchh kasut akuh belum basuh tapi maybe esok kot aku basuh tapi kalau x kering nasib aku lah kan sape suruh tak basuh awal2 lagi kan...hahahaxxx =D
kerja rumah pun belum siap lagi tapi sikit je maybe malam ni aku akan siapkan kot...hahaha banyak lah kot2 nye...papepun ni x boleh jadi mampus aku kene attack nan cikgu chemistry and bahasa inggeris walaupun tak garang tapi nanti akan memalukan kita bile beliau memanggil kite untuk tampil ke depan n kene denda ringan depan kawan2 semua...ouchh amat memalukan so terpakse buat muke tebal and keluarkan blusher di tepi pipi untuk menambahkan seri malu muke kita...hahaha ape lah aku merepek ni??pape jew..
my daddy banyak kali sound aku supaya jangan tulis perkataan ringkas di dalam blog....itu dulu tapi sekarang aku tulis perkataan penuh untuk blog aku...hurmm blog mesti tulis perkataan penuh2 macam tulis kat dalam personal diary...
cakap pasal diari korang ade diari x??selalunya perempuan lah yang selalu ada diari kalau lelaki memang jarang...kalau aku dulu ade lah diari waktu darjah 5 sampai 6 je kot lepastuh diari aku semua hilang kene buang hahahx...lepastu aku mula syok dengan blog selepas ayah aku x bagi buka myspace(MS) lagi...hurmm sedih sangat =(
aku agak ms aku pun dh kene block dah...tapi ayah aku cakap itu untuk kebaikan aku pada masa akan datang...pape r..then aku buat blog waktu tahun lepas lepas hari raya haji kot...bukan buat blog cume baru nak mule active dalam blog...aku memang dah lama ada blog cume malas nak layan je asyik layan ms je so aku pun malas lah...tahun lepas baru active lagi2 waktu cuti panjang bulan 12...memang tiap2 hari aku hadap blog..pastu post macam-macam...
tapi memang best lah dengan blog nihhh...macam2 boleh cerita except masalah personal kite sebab blog ni kan bukan private semua orang boleh baca kan,kan??hah so jangan lah cube2 beranikan diri post private things n sesuka hati kite post yang tidak sepatutnya orang lain tahu...so jaga2 lah yerr..

No comments:

Post a Comment