Jun 11, 2011

huihhh..

huiihh so tired after wash my school shoes...hurmm thanks god at last habis juga kerja aku membasuh kasut sekolah...penat3!!!habis tangan aku jadi rough hurmm lepas ni kena pakai losyen pula...kecut jari-jemari aku,,,hurmm selalunya bibik yang tolong basuhkan,gosokkan baju hurmm tapi sekarang x dah..semua bibik tak boleh dipercayai lagi...hurmm tapi bibik yang paling the best ever ialah bibik wasmi and asdeana...baik sangat3...hahaxxx
rindu lah kat diorang tapi tulah diorang maybe dah balik indon kowtt...hurmm ada bibik best sikit,,,bukan best sebab dapat semua kerja rumah best sebab dapat berborak hahaxx...belajar cakap bahasa indon,,,bibik yang aku benci yang pernah cili mulut aku bibik sumarti....hahahaxx terukkan,,,segan jew..papep0wn semuanya jadi kenangan manis and pahit yang x dapat dilupakan....shiooottt jew..
besok dah sekolah macam biasa,,,hurmm bagus lah sebab daripada dok rumah x buat ape2 baik pergi sekolah....hurmm kan best rindulah kat kawan sekolah aku...urmm ,,,korang pula macam mana ??dah ready hahha...janganlah jadi macam aku last minute baru nak ready semuanye,,,kerja sekolah,basuh kasut,gosok baju hurmm..ishy3 teruk3...hahaxxx,,,timetable p0wn dah complete yang x complete kerja sekolah and baju belum digosok...ouhhhh penatnye memikirkan semua itu...hurmm malam ni aku nak relaks je lah...kerja sekolah, and baju petang nanti aku buat awl2...hurghhh malas betullah...esok pula ada perhimpunan rasmi kat dewan sekolah..hurmmm...jangan lupe bangun awl2 ade sekolah...mehehe~~
panas nye...kat sini,,,dok kampung memang panas...tapi bila malam memang gile sejuk...hahahaha...kalau korang best ke dok kampung??hurmm macam aku dah takde kampung sebab aku dok kampung nenek aku...jangan risau aku ade lagi kampung lain..tapi jauh sangat3...kat kelantan...insyaallah bulan 12 gi balik kelantan and maybe gi melancong ke phuket...hurmm aku x suke sangat sebab selalunya thailand tuh tempat die x bersih bukan nak mengutuk tapi entahlah...maybe dah bersih sikit kowt...hahaha...papep0wn mesti best sebab pergi ramai2...

No comments:

Post a Comment