Jan 12, 2013

The Saturday !

pagi-pagi tuh kerja ok je ... tapi kelam-kabut sikit lah sebab barang dah habis kan so akak tuh pun dah pening kepala nak bagi kitorang barang apa yang nak kena packing ... 

bila barang dah habis packing aku kena buat kerja lain pulak ... haiyyaaa manyak susah woo ! tak susah mana pun tapi aku punya jari jemari sakit lah jugak ! haiyaa malang betullah nasib aku nih pun adoyaii ... hahahaha
tapi best sebab ada kawan boleh borak-borak ...
tapi yang membuatkan aku paling takut dan tergamam ialah apabila .......
waktu tuh dah pukul 6.45 pm so aku dah tak de kerja nak buat aku merayau pergi kat seksyen yang ika kerja tuh ... lagipun waktu tuh lagi 15 minit nak balik aku pun borak lah dengan ika ... borak punya borak production pulak ada kat situh ... adui kacau betullah ! 
bukan pasal tuh tapi yang ni memang uih tak leh blaaaa beb aku cakap ... 
aku nak balik kat tempat aku ... sekali aku pusing amek kawwww .... ade pulak mamat nepal ni tengah bawak kotak banyak-banyak ... naseb baik tak terlanggar or tercium ke ape lah ... jarak antara aku ngan dia huishhh tak sampai dua langkah kott ... aku punyalah mengucap banyak-banyak ... ya allah kalaulah aku terlanggar ... aduyaiii apa lah nasib aku nih ...
aku kelam kabut pandang kiri kanan kot kot ade yang ternampak ke then aku terus je blaa dari situh ... hesyhhh teruk betul ...

balik tuh pulak tiba-tiba farah dengan akila tanya aku pasal yang aku lagi sikit nak terlanggar si nepal tuh ... rupanya diorang telah menyaksikan kejadian tuh ... ooohhh malunya !!!!
harap-harap diorang je lah yang ternampak ... aminnn ~~~

ade tuh pulak dak ika tengah time rehat then aku pergilah jumpa kejap kan ... dah habis borak ade sorang nih pulak tegur aku ... memang aku gila terperanjat beb ... betul-betul depan dia aku istighfar ... mane taw hati dia tetibe terbuka nak masuk islam selepas mendengar kalimah allah tuh ... ahahah ... apelah aku nih ... memandai je ! tapi seriously aku gila terperanjat ... huihhh ~~~ 


p/s : kerja kat joubert boleh lah tahan ... best je sebab kerjanya tak berat mane pun !

No comments:

Post a Comment