Jan 12, 2013

JAWATAN KOSONG

aha tittle kat atas tuh memang sesuai dengan orang yang nak cari kerja untuk cari duit ... no work, no money ! macam aku pulak nak bagi kerja kan ?? ahahah padahal aku ni hanyalah pekerja sahaja ... burrb !!
ok jawatan kosong kat joubert memang banyak ... siap-siapa yang duduk kat melaka nih boleh lah pergi kat situh untuk cari kerja ... joubert ni terletak dekat kelemak , melaka ... korang just pergi je tak perlu nak hantar resume ke or nak kena ade appointment ... that's all are not necessary ...
macam aku dulu aku just pergi macam tuh je ... interview time tuh jugak lepas dah isi borang ... besok tuh dah boleh kerja ... start 7 hingga 3 ( no ot ) , 7 hingga 7malam ( ot ) ... 
senang je kerjanya pun ... tapi kena berdiri lama lah ... 
mengikut kata ahli kajian saintis berdiri selama 3 jam mampu membakar lemak sebanyak 3 kg taw ... so siap yang nak kurus tuh x perlu diet berdiri jeh ... huhu ~~ jangan sampai tak leh nak bengkok kaki sudaaa .... * jangan cari aku kalau itu terjadi * hehehehe 

No comments:

Post a Comment