Jan 12, 2013

untittled

semalam dah ngantok sangat so terus jelah tidur . cerita midnight tuh aku tengok suku je ! hmmm penat sangat ... 

hurmm bosan lah duduk rumah aku nak pergi kerja . tak de la bosan sangat . xpe hari ini je cuti esok kerja lah . tapi esok syida tak pergi kerja sebab dia nak gi klinik . dia sakit tekak and batuk-batuk . she is not feeling very well since last week because of the dust at the factory . i'm allergic to dust but not bad as syida . aku kalau allergic kulit aku ruam but syida kalau ada dust then she will start to cough . tak pelah kalau dia tak pergi kerja . kan ada ika nanti kat sana . lagipun kalau duduk kat rumah terasa bosan lah pulak . yelaa nothing that i can do at home . kalau dah habis buat house chores nak buat ape lepas uh ? playing a game on the internet ? lepas dah bosan dok main game ? aku kalau dah tak taw nak buat ape aku masuk bilik tidur ! tapi tu lah parent aku marah kalau tidur siang . hurmmm memang membosankan kalau duduk rumah je tuh sebab aku pi cari kerja and at least i earn some money for myself . daripada duk rumah tercongok je x dapat ape-ape duit pun takde bek pi kerja . kalau aku still duduk kat kl kan best . kat kl banyak kerja kosong . x payah aku nak kerja kilang . kerja kilang dah lah bising ... haiyyaa tapi aku dah biasa dengan semua itu . at least aku ada pengalaman kan ? 

p/s : kerja sampai time amek result ...

No comments:

Post a Comment