Jun 9, 2011

sukasuki

hurmm tak tahu lah kenapa aku tulis tajuk macam tuh...maybe aku happy kot hari ni or saje2...haha pape pun kite mesti lah nak enjoy and happy dalam hidup...if not susah lah kite nanti...hidup pun x ceria,,,
okay dah stop...
okayh sekarang aku nak luahkan perasaan...perasaan ape yer??
hah u all know what i really mad with this kid...the kid's name will be secret only me and my friends know who is it...aku memang geram gile dengan dia x suka betul...menyampah n benci taw...hurmm dia ni suke sangat cari pasal dengan aku ntah ape masalah dia tak tahu lah...n die selalu sakitkan hati aku...hishh geram and that kid is really annoying me...xpadan dengan inchi x cukup...haha jahat betul aku nih..then dah lah kene reject lepastu boleh lah pula perasan n s.s. ..perasan muke macam koreanface,,,lolzzz...sungguh menyampah...
sebenarnye ape yang aku tulis hanyalah satu gurauan xdelah menyampah gile just gurau2 jew...sukasuki mengutuk orang tapi x baik kan3...hurmm hisyhh truk3...die memang suka bergurau tapi sangat menyakitkan hati aku...die tu suka cakap lepas jew x reti nak jaga hati dan perasaan orang lain including myself...sabar je lahh...hahahahaxxx...
opss bagi sesape yang terasa tu janganlah kecik hati yerr...lagipun aku cakap ni pun hanya nak membalas balik..haha

No comments:

Post a Comment