Jun 9, 2011

AnnOyIng

hurmm lagi satu budak ni pun sama sesuka hati je nak kutuk2 aku...weiyh kau lupe ke nak bayar duit insurans untuk mulut kau yang lancang tuh??takpe2 aku faham kau tak cukup duit nak bayar,,,weiyh agak2 lah nak kutuk aku or sebut nama aku dengan cara x betul...aku x kacau kau, kau janganlah sesuka hati nak kutuk orang,,,aku x pernah nak sakitkan hati kau un...so berambus lah...xpayah jadi kawan aku lagi kalau asyik nak mengutuk...kawan ke name nye??puihhh kawan..
aku tujukan mesej ni untuk kawan aku yang tak pernah nak menghormati nama orang lain including akuh...
bikin panas sahaja...elok2 mood aku tengah seceria alam dan seindah alam tetibe berubah menjadi panas dan membARA...tuihh
well aku pun malas nak bahas tentang bende x berfaedah macam tuh...hanya membuang masa aku je...dah lah buka topik lain...

No comments:

Post a Comment