Mar 1, 2011

WEll

cuti bulan mac x lama lagi..after cuti aku ada exam awal tahun
lepas dah enjoy cuti baru exam...hurmm nampaknya x leh nak enjoy sangatlah...
ouh pagi tadi aku ade test biology...dapat lah jugak aku jawab semua soalan but bahagian yang belakang sekali aku banyak x jawab sebab aku x ingat and difficult...it's about amoeba
yang aku ingat pasal amoeba cume pheusophodia je..and function die
yang laen semua aku x hafal sebab aku x baca aku juz baca sikit-sikit...then belek-belek macam tu je...hurmm but nanti ade test lagi kowt...

aku ingat nak masuk esei 1 malaysia integrasi...hadiah first bagi menengah atas rm 2000 and second 1500 yang ketiga 1000 and 10x sagu hati 100...aku x kesah pasal hadiah die xde lah lumayan mane...yang aku nak cume mengisi masa lapang sahaja...n dapatkan sijil tu je yang penting
aku nak masuk tapi aku rasa aku x dapat kowt sebab x de free time...banyak keje sekolah..huhu...papep0wn aku cuba dulu...

No comments:

Post a Comment