Mar 1, 2011

***

hari ini aku pergi latihan bola jaring tetibe hujan then berhenti sekejap lepas hujan dah berhenti kitorang sambung balik....aku pegang GK..hurmm bosan bosan
GS sebelah aku yang untuk second round ganas gile...main profesional sangat,,,aku dapat bola tuh then die juz maen rempuh je...saket siak badan aku...bukannya nak mintak maaf ke ape ni x de ...ishh bajet gile je,,,
dalam peraturan bola jaring no ganas-ganas...die xtahu ke peraturan bola jaring???
bajet lebih,,,geram shiott....weyh maen bola jaring p0wn ade adab dia jugak...atoyai
kot nak rempuh agak-agak r,,,kott mintak maaf x pe jugak ni x de langsung adab...mane pergi adab ko babe??
buta peraturan ke??sakit tangan aku ni..naseb baik lah x bengkak kalau bengkak ko tanggung r bil perubatan aku...mahal x mahal bayar insurans ko...hahahaha
hesyhh ape lah die ni..kalau x tahu peraturan tanya cikgu ape peraturan bola jaring...

*jangan rebut bola bila team lain dapat
*jangan rampas bola

ko pikir ni main bola keranjang ke hah??kalau bola keranjang peraturan die longgar siket boleh rebut time orang tengah bump bola....rampas ke ape ape r....
sape yang rebut bola dalam permainan netball akan dikeluarkan dari padang....kalau basketball it'sokay tapi kalau netball atoyai..cakap wakil sekolah xkan peraturan tak tahu kowt???
kalau x tahu kau memang buta peraturan lah babe!!sesedap hati langgar aku
aku tahu peraturan bola jaring so kau xyah nak tunjuk bajet ganas kau tuh...papehal jadi kat aku report nan cikgu...huk huk...baruah ke ape ke...
bosan betul lah main netball dengan orang ganas macam die!!
GTH....blaa..blaa..blaa

*p/s:dah lah aku malas nak merepek or mumbling pasal kau macam x de keje je...sebelum main bola jaring pliz taw die punye peraturan terlebih dahulu....BKG.com memng ganas p0wn...looSer!!

No comments:

Post a Comment