Mar 11, 2011

OUH NO!!

aku memang gile sakit hati hari ni waktu aku sedang menungu bas sekolah
okayh cerita die macam nih........

aku sedang berdiri menunggu bas sekolah datang menjemput aku.Tiba-tiba ade pulak student nih memain bende alah yang dinamakan glitter...die pergi letak kat muke aku...macam shiak betul!!luckily aku x taw sape budax tuh n aku x nmpx kau kalau x memnag kene lah kau nan aku...papep0wn after school holiday aku akan cari kau sampai aku jumpe kalau x jumpe aku x kire aku akan jumpe kau!!huishh panas je hati aku,,,aku try to eliminate it from my face tapi x boleh coz terlalu banyak naseb baek at my cheek...habes baju sekolah aku...agak2 r sikit aku punye kulit sensitive,,,hishyy!!macam jakun je x pernah nampak bende tuh pastuh nak baling at muke orang..luckily after school pape0wn aku tetap x kan maafkan orang tuh selagi die x mintak maaf,,,kalau terjadi ape2 at kulit aku memang lah kene ...

No comments:

Post a Comment