Mar 11, 2011

At0Yaiii

aku punye flu,cough belum sembuh lagi,,,hurmm manyak susah meyh!!atoyaii susah-susah,,,why must aku yang kene??hurmm ....dah merah hidung aku macam badut!!sudah jangan gelak kan aku or ketawa...x baik taw~~
hurmm aku ni sensitive pada dust or something yang memang aku x suke...ouhchh maybe sebab aku pgang kapur and aku tulis at papan hitam...sir pang suruh aku buat jalan kerja add maths kat depan...hurmm maybe sebab tu kott!!alahaiii...dah lah banyak salah...maybe aku mase tuh tengah sakit kepala kutt...at buku semua betul but at papan hitam ade je yang salah...hesyhh manyak hairan meyh!!whatever it is aku cube okayh
hurmm bile lah aku boleh sembuh??menderita hidup aku disini...hahahaxx ayat x boleh blaa jew
Mak Su Mah dah lame x update blog die...kenapa erk??windu lah at mak su mah ble nak datang lagi kat melaka??boleh kite jalan-jalan lagi...kutt window shopping ke then snap pix banyak-banyak,,,best nye...it's must be so great!!
ouchh lepas ni cerita heroes(hindu)..best ke x??aku tanye nih best ke tak??
huhu just kidding..mesti korang cakap nak tahu best ke x tengok sendiri...betul x tekaan aku??
how dare u to say that to me??how could u do that??
sedih aku kalau korang cakap macam tuh!!huk huk T__T


whatever lah...lupekan je lah...
aku rasa bosan sangat-sangat...sape tahu macam mane nak hilangkan bosan yang melanda diriku ini??
hurmm but hari lain bosan itu akan hilang sebab aku memang nak menghappykan diri aku pada musim cuti semester 1 nih....summer vacation lol
hik hik...tapi satu je yang menghalang aku...aku tengah x sihat..tu je,,,old people said minum air asam jawa then sume tuh akan berlalu dalam masa yang singkat dalam 3 hari je kudd...kalau x hilang that's mean ur viruses inside ur body is too strong n ur antibody is too weak...so u have to see doctor n eat ur medicine...macam mana nak sembuh mule2 rase dah laen macam terus minum air asam jawa sehingga 3 hari...kalau x baik jugak pergi jumpe doktor dan makan ubat mengikut mase yang ditetapkan...the most important makan nasi dahulu sebelum makan ubat...ada faham??saya pasti anda semua faham kerana saya taip berbahasa melayu bukan bahasa lain...
huhu just kidding lol
so cuti ni kite mesti enjoy...jangan lupe diri n dunia n akhirat sudah ler...



happy holiday
take care
enjoy your life always

No comments:

Post a Comment