Apr 22, 2013

DAH MEMANG TAK DE KEJE

aku dok rumah memang tahap bosan tuh dah maksimum tau tak ! so alang-alang aku dah x de keje nak buat aku pun join lah segmen banyak-banyak . huhu ~~ tapi bagi segmen yang banyak gila sponsor tuh memang leceh lah jugak sebab nak kena bukak tab baru banyak-banyak n follow mereka-mereka tuh semua . aku x delah kesah pun tapi tu lah leceh sikit . biasalah tengoklah hadiah nye banyak mane so sponsor pun banyak lah kan ~~ aku join je . aku x kesah menang ke tak sebab aku join pun just nak hilangkan bosan aku nih ... huhu tapi kalau menang kira aku untunglah ... haha nasib sendiri kan ~~ 
sekarang ni aku x taw nak buat apa . sekejap lagi nak kena teman ibu pergi pasar beli ikan . nak masak ape tak tahulah . kat dapur roti dah habis, biskut dah habis ... hurmm nak makan ape nih untuk hilangkan bosan ?? aku mang macam nih bila bosan je mulelah pergi dapur curi makanan kalau ade kalau x memang ... tak tahulah nak cakap ape ... !!! nak tengok tv pulak cite ape je yang best ??? hampeh !! yelaa ayah aku mne nak pasang astro . sebab takut nanti pelajaran terabai . ayah aku cakap tunggu adik-adik dah habis sekolah baru boleh pasang .. huhu ~~ terima jelah n nasib baik ada internet kalau x aku x tahulah nak buat ape sekarang nihhh ... kalau ada internet tiap-tiap hari hadap bosan jugakkan ? bagi aku kalau korang aku tak tau lah kan ! yelaa balik-balik youtube, google ... huh   -_- 
cerita korea aku x minat sangat .. cerita jepun boleh lahhh !! wey orang jepun bagi lelaki lah lagi hensem kot dari orang korea . bagi perempuan pulak korea lagi cantik and comel drpd jepun . haha ~~ memang cute gila lah lelaki jepun ... wahhh adorable !!! 

okay lah till the next entry okay . kang cakap panjang-panjang bertambah mengarut kang ! haha bek berhenti sekarang sebelum ade yang menyirap !! okay papai ~~

No comments:

Post a Comment