Apr 22, 2013

Cook ??

oh my god . my mother ask me to cook for tomorrow . oh cooking is not my hobby at all . my mother ask me to look for a recipe and just follow the recipe . oh i was like   -_- 
oh what to do ? 
okay fine i will try ! 
oh yup what to cook for tomorrow huh ? i really don't know . hurmm ??
i have to think about it first . for now let's just blogging okay ~~

wahhh bosannya duduk kat rumah ...
where can i find for a job ? oh noooo ... kalau macam ni lah memang tak boleh jadi . esok nak survey tempat kerja lah . bila lah tawaran belajar nih ?? dah tak sabar sangat nih nak masuk belajar balik . jumpa kawan-kawan baru, pensyarah baru . wahh mesti seronokkan ?? lepas dah dapat degree boleh lah cari kerja yang lebih bagus kan !!! oh cerita pasal degree ni kan teringat pulak kat akak kesayangan ... dia sekarang amik degree kat matrik and i hope she will success . hurmm i think she is sitting for final exam right now . harap-harap dia boleh buat ...   :)
hwaiting kak ekin =D
okay till the next entry okay . dah xde modal nak cakap kott .. haha ~~

No comments:

Post a Comment