Mar 21, 2013

malas pulak nak pergi kerja

hurm esok malas lah nak gi kerja . mesti ada je soalan nak tanya aku . hahaha 
lagipun esok aku ada hal lagi penting ok . nak amek ic aku n nak buat kad maybank . kalau aku gi kerja mesti ramai yang tanya aku . wahhhh !!! kalau aku x de pun mesti diorang akan tanya ika,farah or akillah kan ? ahhh lantaklah ! malas lah aku nak dengar soalan tuh ~~
hurmm biarlah rahsia ... 
oh yes .. hari sabtu ada majlis makan-makan kat unikl . dinner u alls . esok tuh makan kat a famosa pulak . wahhh best nye . aku pulak jadi penyambut tetamu ... makeup for sure . and aku kena pakai baju kebaya . oh god my first time wearing a kebaya ... haha ~~
actually ada majlis keputeraan pak cik aku . 
hurmm rasa malan lah nak menaip lagi sebab dah tak da idea lagi . ok till next entry ! 

No comments:

Post a Comment