Feb 22, 2013

HAIYAA !!! MALUNYA ...

cerita kat kilang hari ini ...
hurmm nak cite ape eak ?
hari ini kerja sangat lah stress and letih jugak lah ... but fortunately last minute tuh aku terasa penat sedikit . kotak aku buat 2 je . sekali ika tambah lagi 2 ... sebab dia ada masalah kat tempat dia so aku tolong lah . aku cuma dapat buat 3 kotak daripada 4 kotak je . urmm aku x pernah x abis kerja ni first time aku x abes kerja .. sedih :'(
balik tadi pun aku kena prank ... oh no !!!
mula-mula aku berlagak sangat dengan ayie ... aku siap jeling lagi kat dia sebab geram sangat ngan dia . dia suka sangat mengusik orang ! grrr
sekali dia sadung kaki aku ,, huiihh nasib baik x jatuh . aku gi mengadu kat kak farah .. haha kak farah pandang je dia ... huhu ~~ sekali kak mok lalu and dia tanya aku kenapa . aku bagitau dia pasal ayie sadung kaki aku . kak mok cari budak tuh terus dia sound .. ahahaha sound just utk bergurau je bukan serious pun .. heheh padan muka dia . sebelum aku naik van pun aku ada terserempak ngan ayie and he ask for my apologies ... huhu tau takut ...
so aku maafkan lah dengan hati yang ikhlas . lagipun dia gurau je . aku x delah amik serious pun . tapi kalau aku jatuh cam mane ? malunya !!! nasib baik aku tak jatuh ... kalau x ?? mane aku nak letak muke aku ni ? 

p/s : actually ayie baik, dia ok je . first time i met him memang nampak sombong but actually dia peramah lah jugak ...
aku start borak ngan dia waktu kitorang ditempatkan kat area yang sama . mula-mula tuh aku malas lah nak cakap ape kan ... but after 15 minutes aku pun tegur dia pasal ika . and start drpd situ lah kitorang dok borak and borak . banyak lah jugak cite dia ... haha peramah jugak dia nih ... huhu ~~ 

No comments:

Post a Comment