Jan 29, 2013

AT LAST

at last i've made up of my mind that i want to quit from joubert's factory . aku dah say goodbye kat sisters kat sne and jugak my friends that always be with me . hurmm aku pasti rindu diorang semua . baik, comel, cantik, peramah, and sporting gila . so besok aku dah x kerja kat sana lagi and aku nak cari kerja kat kilang lain dekat-dekat dgn situ jugak . area situ banyak kilang . tadi pun aku sempat jugak jumpa kak mina, kak mira, kak farah, kak anie, but cume satu je x sempat . kak eypa sebab she is not coming today . she has healthy problem .yelaa orang pregnant . the contract worker akan berhenti hujung bulan nih . maybe hari khamis kot . 
mule-mule tadi aku ade bagitau kak mina aku nak berhenti tapi dia macam x percaya . dia ingat aku main-main . sebab ape taw aku cakap aku last jumpe dia hari ini and die pun ckp bye camtuh je . then dah habis waktu rehat aku sambung kerja aku balik . tetibe die tnye betul ke aku nak berhenti hari ini then aku ckp betullah ... tapi aku rase dia memang belum percaya lagi sepenuhnya . tadi waktu balik pun aku jumpa kak mina and kak mira . kak mira bagitau kak mina aku last arini . kak mina macm tergamam sekejap . tapi apa yang penting aku dpt jugak jumpe akak mina and kak mira . aku pun dh ckp terima kasih banyak-banyak sebab diorang banyak tolong aku waktu aku first masuk kerja dulu . kak mina lah yang aku rapat sikit . she is just so nice and sweet person . aku rase she is the most sporting girl in the factory .
btw i feel so sorry for kak mira because she is lack of blood . i wish that i can be a donor to her . hurmm aku mesti rindu gila kat mereka semua . tapi x pe fb kan ade . aku gune lah fb mak aku .. wahahaah ~~ opps terlebih emosi lak !
kak farah pulak dia tersangat lah comel and cantik kalau korang tengok depan-depan . sempatlah jugak aku picit pipi dia . huhu ~~ she is so nice dan mempunyai mata yang bulat ... bulu mata pun lentik ... kak anie , cantik sangat , putih lagi ... memang aku cakap ngan korang orang sabah memang baik sangat . terbaik ~~ orang sabah cantik jugak taw ... 

tapi apapun memang aku berat hati gila nak berhenti . bukan sebab kerja aku tapi sebab all my friends ade kat situh . orang yang pertama sekali tegur aku adalah akak yang muke die sebiji macam anak sedare aku dgn akak yang comel ... die kecik je tapi cantik . kawan pertama aku farah ... i must miss her so much ... she is the best friend of mine ... cantik, molek je org nye

No comments:

Post a Comment