Oct 1, 2011

Friends - prs -

hari tuh aku ade kol kawan aku and kitorang berborak but time tuh die tengah ada sukan so kitorang x delah borak lame sangat ... semalam aku pun ade kol kawan aku yang sebilik dengan aku ... aku ingatkan dia x pick up phone but rupenye die angkat so kitorang borak2 ... suddenly ade pulak orang kol rumah die so she'd got to go ... kitorang x delah borak lame sangat nanti daddy marah aku sebab bergayut lame sangat ... aku pun ade kol budak sekumpulan nan aku ... dah dua orang aku kol yang group same nan aku ... hurmm die x abes2 nan prangai die yang suke buat orang sakit hati ... haha just kidding ... hurmm pape r aku pun nak hafal ayat hafazan nih ... huihh tinggal lagi dua ayat je nak complete ... huhh esok dah nak kene baca depan ustzh ... harap2 bacaan aku lancar ... hurmm okay aku chaw dulu meyh !!!


p/s : harap besok hari yang terbaik untuk aku kat sekolah ... dan untuk selamanya ~  ; )   ,,, lol ayat nerdy meyh ... mehehe ,,, ouh yup have a happy life and don't stress ...

No comments:

Post a Comment