Jun 8, 2011

miSS!!

it's been a long time i haven't update on my loveky and sweet blog...omigosh i really miss my blog and there is so much things i want to share with my blog but unfortunately my daddy give half an hour to open my blog,,,but that's okay asalkan i dapat buka blog kesayangan saya...
well firstly i want to story mory about my school holiday,,,tak best sangat tapi just jalan-jalan at melaka with my cousin and buy new things for school...i love new brand so i buy it for myself..hahaxxx
well ,,,i've found my b.f.f ...her name is hamizah...she is really kind to me and really sporting and kitorang pun sama otak so i don't mind being friend of her...well dia lah kawan baik yang i ada dekat sini,,,
well dekat sini suasana lain..u know what students dekat sini suka cari duit waktu musim cuti sekolah but dekat kl tak...definitely different...students at kl macam kawan i just chill at home and shopping and waste of time...but dekat sini ouchh different sangat2...diorang lebih suka cari duit or kerja part time then melepak..and that's really good,,,
i ada baca blog my friend and now i'm so grateful cause dia pun dah active dengan blog...ieya i wish u good luck...well papepun u must be strong to face all things yang tak pernah kau lalui sebelum ni..i advice as a friend and as ur cousin ieya...well i hope u can through all the facets and the blessing okay...ieya u r my kindness cousin....walaupun tak rapat mane and baru kenal selama 6 bulan..
okay cuti sekolah dah pun nak habis so get ready untuk kembali ke sekolah as usually...to all i wish good luck....especially for students PMR and SPM this year...next year aku pula...huhu~~
do the best lol...so students have u ready to go to school back??
masuk sekolah nanti jangan buat cikgu marah and jangan buat hal...huhu~~
aku nasihat at last nanti aku yang terkena balik...hahahaxxx...harap-harap i pun dapat jaga disiplin i,,,
untuk ayien i'm sorry sesangat sebab x dapat nak present for ur feast last week....sorry my parent can't sent me and they really busy so am i....well kalau aku pergi group pun my parent tak bagi because this is all because of my safety lagipun aku pun busy...sorry sesangat,,,hope u won't be hurt


p/s : * i hope u all enjoy nak buka sekolah ni..kan best pergi sekolah dapat belajar,jumpa cikgu tersayang,jumpa kawan-kawan...harap tujuan korang ke sekolah adalah dengan niat yang baik huhu~~aku??hurmm of course lah dengan tujuan yang baik...hahahahaxxx
orang selalu cakap before u advise someone u must change and look urself first...!!!remember that always okaayyy


aku tak sabar nak jumpa kawan-kawan aku nanti n cikgu kat sekolah tu...hah one more thing kerja sekolah??oppsss kerja sekolah chemist and bi aku belum complete lagi lorhh....i'm a dead meat after this...ouchh bila aku nak siapkan??mungkin besok sebelum sedare-mare aku datang buat kacau...hahaxx...
for ur information abang sedare aku nak kahwin minggu ni...so sedare aku datang beramai-ramai...haha bertambah meriah hujung minggu nanti...and my brother also my cousin will have a tournament...hope they will success and win for the tournament...pray for them...afiq(kaka),haikal(kal),haziq(izzy hit man),ridhwan(arai),zul(amie senyum)....so itulah sebahagian daripada mereka yang akan ada tournament ...nanti...
okay samapai sini je...when i've my free time i will write on my blog...sape yang ade free time tuh i invite u all to come to my cousin's wedding at sungai petai(japrun)...jangan cakap i'm not inviting u all...hahaxx,,,ieya senang2 datang lah yee...huhu~~byee see u next time my lovely blog n see u soon guys....

No comments:

Post a Comment