Jun 23, 2011

0mg ...

aku ingat hari ini nak pergi smk tbsss tapi x jadilah ... malas nak pergi sana balik it's so bored ... lagipun what can i do daripada pergi sana baik aku dok rumah layan blog or something that could ceriakan hari kita ... hurmm ...
aku dah malas nak ingat tbss lagi ... all students at tbss are annoying me lagi2 kawan2 aku ... ouchh it's so whatever ... bukan nya apa aku just sakit hati n tak puas hati dengan my friends at tbss ... i wonder aku berkawan tapi macam x de kawan ... apa2 lah kisah lama buat apa nak ungkit balik buat sakit hati aku je ... aku sekarang dengan kehidupan aku at smk naning ... i'm very grateful to have friends like 4 science memang aku gila impressed ... xpernah aku tengok kawan sekelas memperbaikkan hubungan kawan rapat yang telah renggang lamanya ... macam tu lah kawan apa guna kawan ?? 

2 comments:

  1. bole:) ikut step ni taw

    1. upload gambar
    2. click pada gambar
    3. tekan link
    4. masuk kan link blog orang tu dekat ruangan to what URL this link to go
    5. click ok
    6. dah siap:)

    kalo tak paham inform nana yer..

    ReplyDelete
  2. nak senang tak payah upload gambar, pakai copy image je

    lepas tu ikut step seterusnya, yang penting sebelum tekan link, click pada gambar dulu taw:)

    ReplyDelete