Mar 8, 2011

TBSS FriEnds...

eryn,fyka,mia and farah planned nak buat birthday party janna ahad ni but aku x dpt nak join sebab aku pergi melancong tapi kalau hari sabtu maybe boleh...korang discuss lah n rearrange elok2 kalau nak aku join,,,aku x selalu free sangat...busy memanjang
sorrry lah kalau sometimes aku ade lupe at korang semua at sana,,,huhu~~
party at naning pulak maybe hari jumaat kutt kalau x besok...oopss coincidence
hari jumaat tuh is my importance day...aku akan sambut hari jumaat tu waktu aku pergi melancong nanti,,,harap u all understand what am i trying to say!!aku x nak lah s.s. un...mehehe!!
papepown aku nak join korang jugak sebab dah lame seyh kite x berjumpe!!rindu,miss sangat at u all semua yang pernah kawan dengan aku,,,koranglah the best n gile2 punye group...haha kite selalu buat kecohh un??
>.<
whatever it is kalau aku x dapat nak join aku nak wish janna happy birthday harap eryn x lupe ape yang aku pesan at die,,,janna u r the cutest one~~aicehh bngge seyh

No comments:

Post a Comment