Mar 8, 2011

cEritA TodaY

okay hari ni aku biase2 jewx,,,semalam aku x de mood tapi hari ni happy kowdd!!haha
hari ni aku kene buli kowdd nan kengkawan aku tapi aku buli diorang balek,,,hahahaxx
buli sesame buli,,,bagos3

today ade kelas pukul 2 hingga 3 but aku masuk lewat sedikit pukul 2.30 aku masowk...rajen x aku pergi ke kelas tambahan hari ni,,,hahaha
kire standard r asalkan aku pergi walaupun lewat setengah jam,,,kitorang kene buat latihan,,,untuk chapter 1 aku dapat semua betul untuk chapter 2 pulak aku dapat sikit salah je kowdd,,,ntah aku lupe r berape aku dpat tapi yang pasti sikit je salahnye,,,aku x delah pandai mane just biase2 je,,,kalau usaha xkan ke mana kejayaan yang bakal kita miliki,,,huhu kata2 semangat daripada mizzkeyna...=P
lepas kelas bio sepatutnya aku pergi netball tapi aku x pergi p0wn aku just duduk dengan hamizah buat homework...penat seyh!!hamizah tu actually netball same dengan aku die malas nak pergi so am i...so kitorang duduk2 n lepak2 n buat kerja sekolah,,,
bulan march ni aku target aku nak dapat 70 above no 69 below...harap2 jew...tapi tulah aku kene usaha lebih sikit supaya aku dapat markah terbaik...
aku hadir kelas biology memang soalan die mencabar n the best,,,tapi aku rase macam x boleh bawak je sebab aku x faham,,,but it's okay i will work it out!!chaiyok keyna,,,chaiyok

ouh sekarang ni melaka maju so cekgu bm suruh kitorang hantar kerja pakai email gmail or yahoo...die x nak pakai kertas lagi katenye...tapi kire okay lah..kadang2 aku terfikir jugak kelas IT ke nih!!
but tindakan cekgu tuh memang wajar so senang,,,

*p/s:chaiyok is the key to success~~don't give up...

No comments:

Post a Comment