Feb 24, 2011

UjiAn LiSan

bulan mac teacher fadzillah and cikgu ariffin nak buat ujian lisan bi n bm...hurmmm public speaking pulak tuh atoyai malu lah aku,,,belum lagi cari article yang sesuai untuk aku...kalau x dapat jugak x pe aku akan bercakap secara spontan,,,but the issue is boleh ke??
takpe2 chaiyok...hurmm untuk bola jaring aku x terpilih untuk wakil sekolah,,hurmm sedih je takpe tahun depan masih ade opportunity lagi kan so aku akan ambil advantage for that...walaupun x terpilih wajib untuk pelajar hadir ke latihan bola jaring
berbalik kepada ujian lisan...aku akan beri yang terbaik untuk kebaikan diri aku dan semua orang,,,no malu-malu,no segan-segan...i'll try that
aku akan usahakan apa sahaja untuk memenuhi kehendak aku dan aku akan pastikan itu akan berjaya...no matter what happens i'll get what i want...that's my principe yeah whatever...
be simple don't to complicated,,,

No comments:

Post a Comment