Feb 24, 2011

Plan A to Z

okayh kat smk naning ni aku xnak r nak bermegah-megah so aku akan jadi orang biasa-biasa je!!
sebab kat situ banyak yang sedare aku...so planned A aku n yana kalau orang tanya my daddy keje ape so aku jawab keje petani gaji x besar mane p0wn,,,terserah pada mereka yang nak percaya ataupun tidak...
aku teringin nak jadi popular at smk naning...at tbss aku dah lepas so kat sini aku pown nak lepas jugak...tapi xpe aku akan jadi the best student...huhu s.s.
papep0wn aku baru dapat tahu yang fazira tu sedare aku n rapat pulak tuh cume aku x seberape nak kenal die...walaupapepown she is my cousin although i've never seen her...
well homeworks aku all dah completed so i can be freely enjoy my night...hummm
but baju belum iron lagi tudung pown belum lagi dbasuh dengan mesin basuh yang tercanggih tuh...

No comments:

Post a Comment