Feb 19, 2011

second ujiantara

okay esok tuh aku tengok new student tuh pakai baju sukan...hurmm bajet jew!!dye punye rate lagi high drpd aku,,,hurmm saket nye hati aku...hurmm biarlah janji die bahagia tapi aku x bahagia pown...but it's okay jaga hati orang lah katakan,,,hurmm tapi orang tak pernah jaga hati aku...huhuhuhu sedihnya aku!!
second ujiantara tu kumpulan biru and hijau x buat sume tu dah sebab dah habis so kite juz lepak2 je,,,rumah merah n kuning x habis lagi,,,so kite lepak sambil tengok mereka berlumba lari n lompat jauh~~
new student tuh rumah hijau xsilap aku n die puteri islam....
hurmm waktu maulidur rasul kitowunk cuti but kene ganti hari ni....baek xpayah cuti kan??same je p0wn...then semalam kitowunk baru berarak dalam sekolah je kowdd...hurmm sungguh panas tapi naseb baik sebelum pukul 10 kalau selepas pukul 10 pasti kulit yang putih ini sudah menjadi tinted...hahaha
pastuh masuk dewan then dengar ceramah yang x seberape best drpd ustaz sekolah naning...huhu
selepas 10 minit kitowunk gi kantin mase untuk rehat,,,tibe2 ade pulak budak lelaki gaduh...fariedza n zaki...mule2 diowunk main usik2 then tetibe jadi gaduh...lepas cikgu khusyairi datang terus nanges...kedua-duanye sekali,,,aku rase diowang takut nan ckgu khusyairi....sebab cikgu tu memang garang gile so diowang buat muke sedeyh n sepuluh sen....hahahahaha
then aku terdengar cite puteri n ain pulak ade budak jatuh longkang n terus nanges maybe tersentak sebab pergaduhan yang tersangatlah kecohh kowd...
papep0wn ceramah diteruskan n semua pelajar disuruh masuk ke dalam dewan untuk mendengar ceramah drpd ustaz,,,lepas 1 jam aku n yana memang dah bosan gile tahap raban n kitowunk cube mengacau budak2 yang duduk sebelah kitowunk tapi die x layan p0wn...so kitowunk gi tandas n minta kebenaran drpd kak ekin khalil@azmi....yang tersangatlah comel and cantik....tetibe kitowunk terdengar yang at tandas surau ade katak dalam lubang jamban so kitowunk pergi then mmg betul ade...kitowunk siram katak tuh n katak tuh cube untuk keluar daripada situ tapi xdapat sebab terlalulah licin,,,
pastuh kitowunk pergi kat tandas atas yang lebih jauh...then touch up siket lepastu lepak kat tangga sebab malas nak dengar ceramah...bosan nak mampos...papep0wn kantoi dengan bdk2 form 3 tapi diowunk baik...huhu~~
then x lame lepastuh aku gi dewan balik n dengar ceramah sambil memakan coklat yang berintikan oreo di dalamnya...satu 1.50 aku belanje dak yana sekali sebab die terlupe nak minta mak die duit...atoyai yana...yana!!!papep0wn ceramah tuh menjadi seronok siket sebab ustaz buat lawak...then pukul 12 kitowunk balik....habes cite!!

No comments:

Post a Comment