Feb 19, 2011

cEritA TodaY....

hari ni ade sekolah ganti...27/29 yang hadir...tengok rajin tak budak kelas 4 sains datang sekolah ganti...hahaha termasuklah aku!!huhu puji diri sekali-sekala ape salahnye...dalam islam cakap jangan terlalu merendah diri,,,huhuuhu~~~
hari ni balik pukul 1.20 then aku balik naek bas tetibe sedang aku berjalan aku nampak ade parent sedang tercegat menanti aku...hahaha parent aku lah sape lagi kan...parent aku jemput sebab nak pergi hospital jenguk pak long aku yang sedang menghidapi penyakit liver cancer because of diabetes..hurmm aku tersangatlah sedih,,,my parent rancang nak pergi pagi tapi disebabkan aku nak ikut so they change their mind,,,
kitowunk jenguk sekejap sahaja sebab waktu melawat sudah pun tamat,,,hurmm T__T
papep0wn aku hanya mampu berdoa pada tuhan agar keajaiban boleh berlaku dengan kuasa tuhan,,,=X

*p/s:semenjak dua menjak ni aku asyik tertinggal bas je...sebab aku bangun lewat...sebab jam loceng aku x berbunyi ataupun aku yang x sedar sedar...hahaha tidur mati,,,sebab waktu tidur aku amatlah sukar untuk aku melelapkan mata dan bermimpi yang indah2...hurmm unfortunately ape lah nasib aku n napelah aku suasah tidur...

but bile aku dapat tidur tak sah kalau aku tak bangun sekali or dua or tiga kali...walaupun aku tidur kol 10 then mesti aku terbangun pukul 3,4,5 pagi....bile aku tidur kol 12 aku bangun kol 12.30...kepelikan terlintas di fikiranku..dan aku tertanye2...bile x dapat tidur aku akan tertidur pada pukul 3 n bangun 4 then tidur sampai bunyi loceng...yang berbunyi ayam berkokok itu...hurmm tersangatlah seksa then aku akan mendapat sakit kepala pada waktu tertentu dan tidak tertentu....aku tak tau ape puncanya...hurmm

No comments:

Post a Comment