Jan 31, 2011

huhu~~

okay cerite pasal i went to my friend's house sebab die buat jamuan makan for 4 science class memang xramai yang datang cume aku,pt3,ain,hajar,yana,fazira,anis,zul and the gang je yang datang including aidil....but i'm so grateful cause i can be closed with them and dapatmengeratkan silaturrahim antara new student and new friend...huhu...
aku x sempat nak kenal amer suddenly die dah nak pindah ke MRSM so i feel so terharu in other words so sad lah jugak kan...amer tu memang baik first aku nampak die memang baik,pandai xkurang daripada tu cute n ncem lah jugak,,,aku xsempat nak belikan die hadiah or buah tangan untuk die...mase mak die buat pengumuman tuh ayat die macam nie"okay mak cik nak bagitaw yang amer cakap die syg kan kawan2 die kalau boleh die taknak tinggal kan korang sume...die cakap korang memang best and die p0wn dah rapat nan korang,,,makcik tau kamu semua syg kan die makcik p0wn syg kan die harap semua faham....makcik nak die berjaya so makcik masukkan die ke mrsm....."belum sempat habez tetibe adek kecik die terjatuh drpd buaian yg khas untuk baby...adek die dh besar dlm umo 2 tahun macam tuh..kitowunk tergelak doew adek kecik tuh pulak dok menangis,,,atoyai...tapi kesian jugak kan...hahaha adek kecik die mmg tiut and canteq...
after that kitowunk amek gambar same2 happy same2 sblom amer pergi meninggalkan kite semua..huhu ayt x boleh blaa doe!!papep0wn i wish amer will be success in his life on earth n hereafter....amin!!
sape yg xpergi tu maybe rugi kowdd sebab tu hari terakhir jmpe die...huhu~~aku rase sgt terharu...sedeyh nie..hahaha

No comments:

Post a Comment