Feb 15, 2013

pErLu Ke ???

perlu ke kau nak mintak maaf kat aku ? 
i think you should ask forgiveness from A and not me ...
kau yang tuduh dia macam - macam so kau mintak maaf kat dia lah bukan aku ok ... you've wrong person, my dear !
well kes ni dah settle kan . so aku harap kau x delah nak buat cerita lagi kalau kau buat cerita pun aku dengar je tapi tak percaya sepatah perkataan pun daripada mulut kau . hurmm apelah nak jadi ngan kau nih ? kau tu dah bertunang and tak lama lagi nak kahwin and aku harap kau dapat memberi sepenuh kepercayaan kepada bakal suami kau . berubah lah cepat ... hesyy kau nih haru lah ! 

to my lovely sisters ( kak mina and kak mira ) ...
i'm really sorry sebab tak dapat nak buat kuih tuh . actually kedai untuk beli ingredients tuh tutup seminggu . hurmm ='( 
sedih sangat sebab tak dapat bawakkan kuih tuh untuk akak ... 
tapi x pe insyaallah minggu depan . 
btw akak berdua memang cute gila and sporting ... sweet je !!!

hari ini letih sangat sebab kat tempat kerja tadi aku kena packing tali bungee 48 inch . omg ... aku nak cop tapi erin dapat ... hurmm kenapa akak mira x bagi orang cop ??? hurmm sedih je tapi bahagia sebab aku senyum selalu .. bahaha apelah kau nih merepek je .. 
k till the next entry ...

p/s : my mom dah bising suruh angkat kain cadar kat belakang rumah .. hehe !!!
        i'm coming my dearest mom ~~~

No comments:

Post a Comment