Jul 15, 2011

i miss ...

hurmm dah lama tak update blog and i miss want to share story with my lovely blog but what can i do ?? i always busy ... huihh penat sangat ... 
hurmm kawan2 aku ade yang gi kursus at sungai udang seramai 9 orang so dalam kelas aku tinggal 20 orang je ... kalau yang x datang tuh lagi sikit lah orang dalam kelas aku ... minggu depan baru diorang balik dari kursus tuh ... aku nak pergi but dah cukup orang so i can't go ... ramai nak pergi tapi tak dapat nak buat macam mana ...??
hurmm x lama lagi nak dekat bulan ramadhan ( fasting month ) ... so get ready for that banyak2 lah buat amal ibadah ... huhu ~~ this advice ditujukan untuk aku and semua umat islam ... bahaha
x sabar nak tunggu bulan ramadhan ... fasting month is the greatest month u'alls ... mehehe ~~
petang tadi aku tengok KL Gangster ... memang mantap punye cerita meyh ... suke sangat cara dia fighting and cara bercakap ... cara fighting memang gempak macam2 real ... ayat yang paling pedas ayat syamsul yusof ... aicehhh !! memang best ar ... huhu baru tengok hari ini ... kalau bab cerita melayu nih x yah tengok cinema just beli cd ... boleh tengok berulang kali lainlah macam transformer , cd p0wn susah nak dapat ...
tapi yang aku suka aaron aziz ... jalan cerita memang best ... tapi aku kesian at zizan nin ... =(
dia lawak aku suka cara dia bawak watak dia ... memang syok r ... huhu bajet abang besar ( abang long dil ) ... tapi memang mantap jugak lah dia berlakon ... suke3 =D
lagi sorang ajib , dia punye loghat chinesse dia memang menjadi and terbaekk ... aku suka ayat dia meyh ... ;P
pape0wn cite tuh terbaik ... mesti dapat sambutan hangat kan ?? of course , why not ??syamsul yusof pengarah dia beb !!

No comments:

Post a Comment