Jul 9, 2011

Dai Kirai ~~

aku x berapa suka sangat berkawan dengan seorang hamba tuhan ni ... aku rasa x selesa and macam entahlah ... maybe sebab aku matured sikit and dia x matured langsung ... well aku x paham dengan attitude dia yang macam suka berputar belit masa bercakap and perangai dia gedik sangat ... aku x suka !!! maaflah tapi sometimes aku nak juga luahkan perasaan aku dekat my lovely blog nih ... tapi yang pasti dia bukan dari kelas aku yang sporting ituh ... ngee ~~ ;P
tapi apapun aku memang x puas hati dengan dia ... perangai gedik tuh boleh memang sikap perempuan tapi janganlah sampai over and make me annoying ... aku bukan apa kalau aku nasihatkan dia suruh berubah pun dia still sama jugak and die cakap perlahan2 ... perlahan2 ape bende nye kalau jumpa kawan seotak macam mana nak berubah ... ramai jugak lah yang x puas hati nan kau !!

No comments:

Post a Comment