Jun 21, 2011

hAri Ini "c0ol"

hari ini memang cool gila . tiba2 nama aku naik untuk masuk perbarisan unit uniform KRS ... hurmm aku ingat aku x de function apa-apa just chill and relax but suddenly i've to join perbarisan pulak ... atoyaii pagi tadi sampai pukul 10.30 a.m. kena berjemur bawah matahari ... matahari telah memanggang wajahku ini ... dah lah penat pulak tuh lepas rehat pulak ada kelas bio and chemist ... ouchh bio ada lah belajar sikit tapi luckily chemist cikgu mujahid ada hal so x belajar ... memang gila cool hari ni ... memenatkan badan aku and membuatkan kulit ku ruam ... hwaaa benci betul ='(
cikgu bagi letter suruh jemput parent datang so aku passed at daddy aku then he  ask aku masuk apa ...so dengan muka selamba aku cakap aku x masuk pape but masuk perbarisan ... then my daddy ask why i don't get involve with sport like lumba lari ... ouchh kalau aku masuk belum tentu dapat menang entah tengah padang nanti tiba2 aku pengsan macam mana ?? aku ni mana boleh kena panas hahaha putri lilin lah katakan ... huhu ~~~ aku benci berjemur tengah panas ... hurmm hari sukan hari khamis ni ... esok ada raptai penuh ... atoyaii penatnya baik aku duduk at koperasi tolong kawan aku jual-menjual air n buah-buahan ... kan bagus ... hurmm T__T
what a luck i get ?? bad luck ... hurmm luckily cikgu x masukkan nama aku dalam lompat jauh or sports yang lain .. amenn !!
wahhh penatnya lepas ni ada cerita ana lulu ... nak tengok dulu lepastuh baru masuk tidur ... fuhh malam ni pasti tidur lena ... 
tadi adik angkat aku ada masalah dengan kawan dia ... kawan dia tuh adik angkat aku jugak ... so terpaksalah aku kaunseling diorang ... huihhh aku tak tahu samada diorang dah baik ke belum ... harap dah lah tu kot ... macam2 terjadi hari ni ... 
tadi aku gi koperasi tolong kawan aku jual2 ... at situ ada farahin , laila , syahirah , amiera , aku n syaidatul ... syai tu adik angkat aku kot ... haha dialah yang ada prob siket dengan wany ... my adik angkat jugak ... hurmm pape je lah ... so aku tolong diorang jual tiba2 ada lah pulak geng budak bawahan aku buat kacau ... dax2 form 3 kott ... buat lawak pulak at situ n memekak - mekak ... hesyy diorang apa2 je la ... budak lelaki memang macam tu ... biarlah ...


p/s * aku lebih suka x sertai apa-apa and just chillax ... fullstop lainlah kalau macam netball or basketball or valleyball ... barulah best and cool ... hahaha kalau aku masuk lompat jauh pun cikgu dah ada calonnya yang "terbaik" ... hope rumah biru menang ...

No comments:

Post a Comment