Apr 9, 2011

ThaT's C0ol

ouch dah lame x update blog n tak bukak blog,,,aku tengok orang2 yang aku follow dah banyak gile mengupdatekan blog diorang....huh malas aku nak baca sebab terlalu banyak selalunya aku akan baca apa yang diupdatekan oleh mereka-mereka....hurmmm!!lolzz...
atoyaii...hari jumaat (semalam) aku balik dari latihan netball actually aku pergi untuk kelas add math but tak jadi so aku maen netball,,,waktu balik tetibe adillah cakap vas MARA dah terlepas then yana lah mengade-ngade sangat nak jalan kaki so aku p0wn ikut r takkan aku nak dok at bus stop tuh sorang2 sambil menunggu orang yang jemput aku i mean my parent....so aku p0wn ikut yana jalan kaki,,,,aku dah cakap dengan die x payah jalan kaki die menggedik sangat nak jalan kaki...i've told her kalau ayah aku nampak aku jalan kaki mati aku,,,i'm a dead meat n then mesti ayah aku x bagi pergi sekolah petang hari jumaat,,,die cakap ayah aku takkan nampak...so dengan muke terpakse aku jalan kaki...then dah sampai at petronas tetibe aku ternampak kereta ayah aku pulak,,,aku pasti yg tuh kereta ayah aku,,,aku kenal sangat kereta ayah aku....then yana cakap kalau betul p0wn tuh kereta ayah kau aku pasti yang die x nampak kau,,,aku dah menggelabah gile time tuh then yana ajak aku pergi tandas pulak,,,sebab nak buang air aku dah tengah gelabah ni...then tetibe mommy aku kol henfon yana pulak...atoyai!!so yana jawab then yana bagi aku,,,mommy aku tanye kat mane ni terpakse aku cakap aku at petronas dalam tandas...mommy aku tanye aku balik buat apa gi tandas...aku p0wn cakap dengan jujur yana nak buang air...then mommy aku suruh balik rumah cepat sikit sebab time tuh nak dekat kol tujuh...so aku n yana sempat pulak amek gambar dalam tandas untuk kenangan,,,hesyhh menyirap je akuhh,,,tandas tu besar lah jugak,,,bukan tandas petronas yang laen...then dah sampai rumah aku tidur sampai maghrib...bangun je aku gi at ruang tamu tengok tv jap...then ayah aku tny apehal balik jalan kaki...so aku citer lah yana nak jalan kaki sangat kalau angah tak ikut nanti angah tinggal sorang-sorang at bus stop...aku jawab macam tuh...then ayah aku cakap aduhh banyak hal betullah...
then waktu makan malam mommy cakap dah tak payah pergi sekolah petang hari jumaat...aku dah agak mesti mommy aku akan cakap camtuh...ishhh ni semua pasal yana nak sangat jalan kaki...geram je aku,,,sakit hati aku...pasal yana aku dah x boleh pergi sekolah petang hari jumaaat...='(
ouchhh,,,,tak boleh gi training netball every friday....lol...training netball tiap-tiap hari then maknenye aku x boleh pergi setiap hari jumaat...hari lain je boleh....at0yai...

p/s * papep0wn aku x leyh lah nak salahkan yana....hurmm nak buat macam mane bende dah jadi...T__T

No comments:

Post a Comment