Mar 5, 2011

lol...

eiya sorry sebab aku xdapat nak ajar kau cara buat blog,,,xpe don't be so rushing still have a lot of time
if my daddy allow me to go to ur house i will come time aku free...rumah kau un dekat dengan rumah kakak sepupu aku n aku rase ayah aku bagi kowdd!!ntah lah weiyh...
papep0wn kau memang sedare aku yang de best n yang sporting kowdd!!hahaha~~
pujian ni untuk kau so be thanks to me lol,,,huhu~~ gurau je p0wn!!
ikhlas aku puji kau bukan perlian or sindiran..u r the cute one n the best~~
kau harus yakin pada diri kau yang kau boleh babe...
result bio tuh xpayah lah kau risau...bulan march ade lagi..chaiyok!!
aku rase aku pny result lagi trowk kowdd,,,papep0wn be cheerful n enjoy ur life,,,don't be sad okayh,,,papehal kau cite lah kat aku,aku openminded!!aku kan sedare kau...huhu~~ade problem kau luahkanlah tapi kalau p&c sangat xpe...aku paham

No comments:

Post a Comment