Mar 18, 2011

#?!

aku tengah fikir esei apa aku nak buat untuk oral bm nanti...aku ingat aku nak buat esei "remaja sekarang",,,but aku xdapat satu idea lagi...hurmm otak aku loading r sejak balik dari family vacation,,n always moody i donnow why maybe sebab tired kowdd!!
oral bi aku dah dapat dah about life...but aku baru je hafal 4-6 ayat,,,hahaha terukkan?memang teruk
lepas exam baru oral akan diadakan then kene public speaking pulak tuh...atoyaii segan aku hurmm maklumlah aku ni kan pemalu...huhu~~
kowdd tetibe tergagap nanti mesti they make fun of me...hurmm aku x nak macam tuh so maknanya aku kene hafal lah dari sekrang but jadi 2 kerja...yela kene buat revision lagi then kene hafal oral panjang pulak tuhh...2 oral beb,,,huiihh nampaknya 2 minggu ni loading lah otak aku,,,pape r ...blurrr!!

No comments:

Post a Comment