Feb 25, 2011

JamUaN KeLas

aku plan yang aku nak buat jamuan harijadi for bulan mac dan yang dah lepas at kelas 4 sains...kebetulan guru kelas aku p0wn bulan mac so kitowang sambut harijadi cikgu sekali...so i hope plan aku akan berjalan dengan lancar but unfortunately die dah pindah and x dapat turut serta...die tuh bengong ar bagitahu lah awal-awal boleh jugak aku belikan something ke untuk kenangan...untuk amir p0wn aku x sempat nak belikan...huhu~~ aku ni teruk betull...
aku memang teruk harijadi kawan aku sendiri aku x wish....sorry fazira,amiera and farahin aku x wish korang terlebih awal...aku teruk wish korang lambat2...hurmm =X
sorry i'm really jerk and annoying..huhu~~
my bored dah tahap max...my parent and sisters went to the feast i'm not following them because it will make me in depressed and i'll be so tension...it's better if i stayed at home and do my folio or homeworks or whatever i like...my grandma is folding clothes and that's all...
hurmm tadi sidai baju memang gile panas...aku x boleh kene panas aku kan puteri lilin...hahax
xde nanti kulit aku mengelupas,gatal-gatal dan banyak simptom yang akan ada pada aku jika terkena panas terlalu lama....and hati aku jugak akan menjadi hot and burned and it will make me feel so stressed and my emotional will not stable...aku suke waktu malam n waktu hujan because it's so cold...ayah aku xnak pasang aircond sebab akan ade kesan sampingan seperti memberikan kemudaratan akan mendapat asthma and x baik untuk environment..ambillah pesanan ini untuk kebaikan dunia akhirat anda...hahahaha dah macam hafizah pulak...
cite hindu ni memang best sebab ade hero yang cukup hensem and tough...huhu~~
matenye berwarna coklat his tough biseps...

*p/s:papep0wn maafkan aku jika ade perkataan yang mengguriskan hati kalian semua...terima kasih

No comments:

Post a Comment