Jan 15, 2011

moOdy...

hisyhh geram je aku dengan aik aku yang tak seberape tuh....dh lah kemetot,kecik lagi dah pandai melawan...geramm jew!!nak je aku sepak die kluar drpd hidup akuh,,,die tuh ske masok dalam dunie akuh,,,sibuk je...shuhh shuhh gi maen jaoh2,,,then mommy akuh slalu je nak backup die sme gak macm grandma akuh...yelaa cucu manje lah katekan,,,asyik2 akuh je kne mengalah xde keje laen aku nak buat asyik menghadap mke dye jew...xcomell akuh rse miasara lagi comel!!geram jew,,,saket ati akuh nak je aku dalam dunie akuh buat keje sendiri tak yah menghadap dye...hurmm naseb akuh malang sekali lagi....kenapalah akuh xdpt adik yang prangainya macam miasara kan bagows xyah susah kan hidop aku....pandang mke p0wn xkn jemu
actually adik akuh tuh comel kalau perangai "baik" klau prangai nakal xde mse aku nak puji2....saba jelah dalam menghadapi dugaan sebegini!!bosan doe dpt adek macam niyh!!kalau dh besar maseh prangai macam ni ko tunggu je lah penangan daripada akuh!!saba je laaa!!!
huishhh letih aku hari2 nak tengok telatah die yang xseberape nak baik tuh...kadang2 rase macam nak jadi gile dibuatnyew...hurmm =(
~__~...marah niyh....no mood!!

No comments:

Post a Comment